NO. LUGGAGE. - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Eef Schelvis - WaarBenJij.nu NO. LUGGAGE. - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Eef Schelvis - WaarBenJij.nu

NO. LUGGAGE.

Door: Eef

Blijf op de hoogte en volg Eef

08 Juli 2012 | Nederland, Leiden

M'n bagage is niet aangekomen. Leeeeuk.

Wel zijn er allemaal superlieve mensen die me helpen. Zo'n vrouw in het vliegtuig die me een melding heeft helpen maken, een cute die me naar de rest van de groep bracht, en de nederlandse receptioniste die me ook helpt met de bagage.

Net een superleuke -dure- bikini gekocht, een kort broekje en een schoon shirtje. Nu nog een tandenborstel.

Ik loop al de hele dag met Tesse. Hier is gratis internet, superchill. Ik zit in een VET LUXE hotel, met zwembad op 't dag, spa, tweepersoonsbed en een bar. Ik kan van uit mn bed de school inrollen. Ik heb alleen geen kamergenootjes, dat is wel jammer.

Nou, perfect dus, behalve dat ik helemaal niks, echt NOPPES heb. Heeft ook wel wat. Kan ik later m'n kinderen vertellen.

  • 08 Juli 2012 - 18:49

    Yvonne:

    Wat fijn dat er zulke lieve mensen om je heen zijn. En volgens mij ben je, na je dipje, ook wel weer wat opgevrolijkt. Zie je nou dat je al die spullen niet nodig hebt?
    Kijk ook even in je berichten op fb. Heb er een link gezet naar info over wat te doen als je bagage weg is.
    Zie graag wat foto's van dat coole hotel .... Dag lieverd!

  • 09 Juli 2012 - 07:45

    Oma:

    Ik hoop dat je de komende tijd nog veel plezier heb schat.
    Tot horens groetjes oma en opa die nu alleen op de camping zit met boy en oma in de rotzooi
    komt goed.

  • 09 Juli 2012 - 08:11

    Lex:

    Hoi,

    Wat leuk van die bagage. Wordt die vakantie toch nog een avontuur. Ik ben bijna blij dat ik die fout heb gemaakt. Met een rechtstreekse vluchrt was dit niet gebeurd. En Brittish Airways staat erom bekend!

    Stink je al?

    Lex

  • 09 Juli 2012 - 17:21

    Eef Schelvis:

    Ja ik stink al. Alles stinkt, ik heb maar 1 setje kleren.

    Ik hoop dat ik morgen mn dingen heb...

  • 10 Juli 2012 - 15:09

    Loes:

    Eef, ben je al bezig met familie planning??

  • 10 Juli 2012 - 23:54

    Eef Schelvis:

    ... Familieplanning?
    Niet echt, eigenlijk xD sorry als ik je teleurstel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leiden

Malta

Recente Reisverslagen:

21 Juli 2012

End of week 2

16 Juli 2012

End of week 1.

14 Juli 2012

Some Malta facts.

13 Juli 2012

no. sleep. at. all.

11 Juli 2012

Going outtt
Eef

Actief sinds 28 Juni 2012
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 9572

Voorgaande reizen:

08 Juli 2012 - 28 Juli 2012

Malta

Landen bezocht: