Going outtt - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Eef Schelvis - WaarBenJij.nu Going outtt - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Eef Schelvis - WaarBenJij.nu

Going outtt

Door: Eef

Blijf op de hoogte en volg Eef

11 Juli 2012 | Nederland, Leiden

Vanavond zijn we ff lekker met een paar mensen uitgegaan. De groep bestond uit 4 russen en 2 nederlanders. Het was echt vet gezellig ^^ maar we dansen echt als een gek, dus we zijn na een paar uur al moe. Gister waren we ook al niet zo heel laat thuisgekomen.

We zit nu elke ochtend bij het zwembad op het dak, en na 't uitgaan lopen we ff een rondje op het strand. Net ben ik met Julia een ander hotel ingelopen, en we mochten daar wat drinken en op de piano spelen. Was echt leuk. Ik piano spelen, en zij kan echt vet goed zingen. Alle hotelgasten bleven staren totdat we maar naar onze eigen kamer gingen. Was echt leuk :D

EN...
PAM PAM PAM PAMMMMM

De eerste foto ;D

• 11 Juli 2012 - 07:13

Yvonne:

Hèhè, eindelijk een positief verhaal. We raakten hier helemaal in een dipje van jou. Misschien moeten we geen contact hebben direct na een saaie les???? Leuke foto en leuk van dat zingen en piano spelen. Hou zo vol lieverd en dan komt het helemaal goed.

• 11 Juli 2012 - 07:15

Yvonne:

p.s.
    Verander je huidige locatie even van Leiden in Malta, dan kunnen we hier heel jaloers naar het weerbericht kijken. Hier is het 18 graden en het pleut heeeeeel veeeeeeel. Lijkt op vorige jaar.

• 12 Juli 2012 - 10:12

Tjeerd:

ik verander het wel als ik bij je bent. XX heb er zin in