no. sleep. at. all. - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Eef Schelvis - WaarBenJij.nu no. sleep. at. all. - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Eef Schelvis - WaarBenJij.nu

no. sleep. at. all.

Door: Eef

Blijf op de hoogte en volg Eef

13 Juli 2012 | Nederland, Leiden

Filmpje toegevoegd :)

Ik moet op z'n laatst om 7 uur opstaan om Tjeerd op te halen van het vliegveld. Dus toen het eenmaal 3 uur was, besloten we maar niet te slapen. Anders moeten we na 4 uur opstaan. En opstaan met zo weinig slaap is like.. worstfeelingever...

Anna ligt te slapen, Lisa ging uit, en Julia en ik hadden onszelf perongeluk opgesloten op het balkon. We hebben een uur liedjes gezongen - heel mooi meerstemming, you know. Ff gedouched, en... nu op internet. Lisa is net binnengekomen, en nu zitten we een beetje te wachten tot we wegkunnen.

nog maar... 3 uurtjes.

3 UURTJES. HAHAHA YUAHH

-------------

Gister hadden we een boatparty. Was wel gezellig :) maar het was niet echt een party, maar meer gewoon.. chillen. Het is hier elke dag ongeveer 40 graden (IN DE SCHADUW) en ik heb, ja ja ja, een kleurtje! Magic does exist!

  • 13 Juli 2012 - 07:17

    Yvonne:

    Nou, je hebt het naar je zin en nu Tjeerd er ook is, is het helemaal toppie.

    Lex en ik hebben (weer eens) verschil van mening: hij denkt dat jij in de bal zit op het filmpje, ik denk dat ik je stem hoor die zegt'only it's so short. Wie heeft gelijk?

  • 13 Juli 2012 - 22:41

    Eef Schelvis:

    Nou... waarom zou ik een filmpje plaatsen waarbij ik niet zelf wat doe? xD Ik zit er dus in :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leiden

Malta

Recente Reisverslagen:

21 Juli 2012

End of week 2

16 Juli 2012

End of week 1.

14 Juli 2012

Some Malta facts.

13 Juli 2012

no. sleep. at. all.

11 Juli 2012

Going outtt
Eef

Actief sinds 28 Juni 2012
Verslag gelezen: 313
Totaal aantal bezoekers 9569

Voorgaande reizen:

08 Juli 2012 - 28 Juli 2012

Malta

Landen bezocht: