Some Malta facts. - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Eef Schelvis - WaarBenJij.nu Some Malta facts. - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Eef Schelvis - WaarBenJij.nu

Some Malta facts.

Door: Eef

Blijf op de hoogte en volg Eef

14 Juli 2012 | Nederland, Leiden

Filmpje en foto's toegevoegd!

1) Het is EXTREEM heet. Eergister was het 40+ graden in de schaduw.
2) Het eten is hier vet goedkoop. Gister zijn we uit eten geweest voor zo'n 10 euro p.p.
3) Malta berooft je van je geld. Vandaag een supercute jurkje, een vestje, kort broekje en een shirtje gekocht.
4) Het uitzicht is... inspirerend. Toen Julia en ik een nachtje doorgingen om Tjeerd 's ochtends op te halen, stond er aan de overkant een naakte man naar ons te zwaaien. En er was vrouw die bijzondere sportoefeningen deed en een man met een soort brazilian-string en tieten.
5) De bussen zijn niet echt lekker. De chauffeur rijdt als een gek over de drempels, dus je ligt regelmatig met je gezicht tegen de voorruit. En de bussen vallen bijna uit elkaar.
6) De jongens zijn hier heel betastelijk. Ze grijpen je zo bij je kont, hijgen in je nek en maken 'bepaalde' bewegingen.
7) Malta zorgt ervoor dat je veel nieuwe eigen termen gebruikt voor dingen. Ik leer Julia wat Nederlands. Ze kan al 'puntenslijper' en 'lucht zeggen'. Puntenslijper heeft meerdere betekenissen: 'er staat een lelijke dude achter je te dansen, maar hij houdt 10cm afstand, zodat jij het niet merkt, maar zn vrienden het toch cool vinden' en 'praat engels please'