Pff. - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Eef Schelvis - WaarBenJij.nu Pff. - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Eef Schelvis - WaarBenJij.nu

Pff.

Door: Eef

Blijf op de hoogte en volg Eef

09 Juli 2012 | Nederland, Leiden

Nou kan het nog leuker. M'n bagage is er nog steeds niet, ik ben uit m'n chille kamer gezet, ik heb 's middags les (ipv 's ochtends, wat ze hadden aangegeven), waardoor ik niet echt chill tijd met Tjeerd kan doorbrengen. En ik deel dus opeens een kamer.

Die meisjes waren echt niet aardig. Ik kwam de kamer binnen, en ze zeiden niks tegen me. Sorry, ben ik heel bijzonder sociaal als ik me voor zou stellen als er een nieuw meisje binnenkomt? Ik vroeg of ik wat spullen van ze zou mogen lenen, kijken ze me zo aan van: wat ga je aan mijn spullen zitten?

Er is 1 nederlands meisje dat ik nog niet heb ontmoet. Hopelijk is zij wel aardig.

Vanavond uit met Tesse en een meisje dat zij heeft ontmoet. Hopelijk wordt t leuk, want tot nu toe denk ik: stuur me maar terug.]
En ik had er nog wel zo'n zin in :(

  • 09 Juli 2012 - 17:30

    Yvonne:

    Hou je taai lieverd! Ik zou je graag helpen, maar ... En zet 'm op

  • 09 Juli 2012 - 18:01

    Anneloes:

    Eeef!
    Wouw echt heel leuk allemaal! Ik ben echt SUUUUUPER jaloers!
    Jammer van die meisjes en je kamer, echt arrogant! Waar komen zij vandaan? En weet je wanneer je bagage er is?
    Maar look on the bright side, je bent in Malta, HALLO! En gelukkig hoef je alleen maar bij hun te slapen, en kan je de rest van de dag met aardige mensen omgaan :). Hoe is het strand en het weer? Echt heeerlijk volgens mij! Hier is het weer echt slecht, ik hoop dat dat je een beetje opbeurt...
    Nou ik hoor wel weer van je! XX

  • 09 Juli 2012 - 18:18

    Sharon:

    Heej meis,
    Nogmaals, echt klote dit. Maaar ik ken jou als een super optimistisch persoontje, dus hier sla je je ook wel door. Dan kun je achteraf gewoon nog trotser zijn op jezelf dat je dat allemaal meegemaakt hebt en er sterker bent uitgekomen =)
    Heel veel geduim vanuit Afrika dat alles daar goed komt en geniet van de leuke momentjes!

  • 09 Juli 2012 - 19:14

    Sophie:

    Hi lief,

    Heel erg kut allemaal, maar ik ken jou en je bent veel leuker dan die stomme meiden en je hoeft helemaal geen tijd met hen door te brengen alleen daar te slapen. En waarschijnlijk draaien ze nog wel bij.

    Daarnaast zijn er genoeg andere mensen. Komt goed mop!
    xxxxxxx

  • 09 Juli 2012 - 23:06

    Eef Schelvis:

    Jullie zijn allemaal top! ^^

    Ik heb gelukkig net mn bagage gekregen :) Dat scheelt echt al. Het nederlandse meisje leende me wat kleren. De twee russische meisjes vallen uiteindelijk best mee. Een is nogal.. boring, maar de ander is heel gezellig. Echt zo'n uitgaansmonster. And you know: russians never die.

    Hoe snel kan je humeur omslaan, haha. Op dit moment zie ik het allemaal wel optimistisch in :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leiden

Malta

Recente Reisverslagen:

21 Juli 2012

End of week 2

16 Juli 2012

End of week 1.

14 Juli 2012

Some Malta facts.

13 Juli 2012

no. sleep. at. all.

11 Juli 2012

Going outtt
Eef

Actief sinds 28 Juni 2012
Verslag gelezen: 421
Totaal aantal bezoekers 9573

Voorgaande reizen:

08 Juli 2012 - 28 Juli 2012

Malta

Landen bezocht: