5 AM - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Eef Schelvis - WaarBenJij.nu 5 AM - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Eef Schelvis - WaarBenJij.nu

5 AM

Door: Eef

Blijf op de hoogte en volg Eef

08 Juli 2012 | Nederland, Leiden

Nu. Al. Wakker. WHY?!

Het drinkt nog steeds niet echt tot me door dat ik vandaag wegga, ook al vertrek ik over 3,5 uur richting Schiphol... Zodra ik vertrokken ben; no internet, no texts, no calls (even serieus, bellen is echt belachelijk duur. Iets van 2,20 per minuut o.O) Ik heb wel wifi, dus berichten sturen op facebook kan wel gewoon.

Dus, alle lieve mensen die ik nu 3 weken lang niet kan zien: ik ga jullie missen! Allemaal een superleuke vakantie! Kijk uit voor vieze mannetjes, ding goed af, and be as sexy as possible on the beach ^^
De verdere vieze kleffe praatjes als 'iloveyouu honeyyyy' laat ik maar zitten.

Mijn god, m'n maag knort alsof ie aan t imploderen is. Ik ga wat eten.

Een toepasselijk (???) afscheidlied toegestuurd gekregen van Loes:
http://www.youtube.com/watch?v=E56MQ4ODH1A

  • 08 Juli 2012 - 03:21

    Amarins:

    Hee, goede morrregeh!
    Ik wou nog even zeggen:
    Héééél veeeeeeel plezier. Als ik een vliegtuig zie zal ik aan je denken. Ik hoop dat alles helemaal goed gaat met je vliegtuig, het regent nu namelijk en dat is zeker niet bevorderlijk voor vliegtuigen uit malta (die zijn dat namelijk niet gewend). Dus als ik een vliegtuig zie neerstorten...
    Neeee heeeeeel veel plezierrrrrrrrr :)
    X

  • 08 Juli 2012 - 03:28

    Eef Schelvis:

    Zo zo, jij bent ook al vroeg wakker :O

    Gelukkig ga ik met British airways, en die kunnen príma tegen regen ^^ Maar als ik neerstort, hoop dat ik dat ik terecht kom op een mysterieus onbewoond eiland, wat toch bewoond blijkt te zijn, met vreemde monsters, onbekende bunkers, een knop waar ik elke 108 minuten op moet drukken, een dikke Hurley en een Jin. JIN.

    Maar jij ook heel veel plezier :D Lekker in de auto zitten de hele dag. Wel jaloers op je 4 zwembaden. Spreek je snelll!
    XX

  • 08 Juli 2012 - 14:32

    Yvonne:

    Ik zie op de site van Malta Air dat het vliegtuig waar je in moet zitten, geland is. Nou maar hopen dat je er ook écht in zat ...

  • 08 Juli 2012 - 16:10

    Paula:

    Hoi Eef,

    Ik hoop dus dat je echt in het vliegtuig zat en veilig bent aangekomen. Ik vind het wel heel stoer dat je zo in je eentje op stap gaat. Geniet ervan.
    en ik kan Yvonne's reactie wel een beetje voorstellen, maar van de andere kant is 13 kg nog niet zo heel erg veel........toch???????

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leiden

Malta

Recente Reisverslagen:

21 Juli 2012

End of week 2

16 Juli 2012

End of week 1.

14 Juli 2012

Some Malta facts.

13 Juli 2012

no. sleep. at. all.

11 Juli 2012

Going outtt
Eef

Actief sinds 28 Juni 2012
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 9572

Voorgaande reizen:

08 Juli 2012 - 28 Juli 2012

Malta

Landen bezocht: