13 KG - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Eef Schelvis - WaarBenJij.nu 13 KG - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Eef Schelvis - WaarBenJij.nu

13 KG

Door: Eef

Blijf op de hoogte en volg Eef

06 Juli 2012 | Nederland, Leiden

De waslijst was enórm, de tas dus ook. 13 kilo aan spullen. Bij de helft van de spullen liet mn moeder een 't' vallen, omdat ze het onnodig vond. Nevermind, ik moet het zelf dragen dus krijg er vanzelf spijt van :)

M'n vader maakte een foutje bij het boeken van het vliegticket, waardoor ik op de heenreis een overstap heb op Londen D: Ik ga gewoon met mn armen zwaaien, gillen wie er naar Malta gaat en die persoon volgen. Hopelijk is het een sexy Brit met een brits accent, een brits ongeschoren baardje en een mutsje (a)

Als er mensen zijn die ook van 8 tm 28 juli gaan, add me on facebook! Ik vind t wel leuk om alvast een beetje contact te hebben enzo :)

• 07 Juli 2012 - 11:43

Yvonne:

Zo vaak zei ik niet 't', maar het klopt: je neemt ook zoveel shirtjes mee ...

• 10 Juli 2012 - 15:04

Loes:

Schat, ik denk dat een sexy Brit al engels kan en dus niet naar Malta gaat voor een cursus Engels. Hahaha tenzij hij op vakantie gaat natuurlijk :D

• 11 Juli 2012 - 18:59

Tjeerd:

jammergenoeg heb ik geen brits accent.

• 11 Juli 2012 - 23:17

Eef Schelvis:

Maar gelukkig ben je verder wel 100% brits, dus ik vergeef t je :)