1 week to go! - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Eef Schelvis - WaarBenJij.nu 1 week to go! - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Eef Schelvis - WaarBenJij.nu

1 week to go!

Door: Eef

Blijf op de hoogte en volg Eef

02 Juli 2012 | Nederland, Leiden

Een paar maanden geleden boekte ik deze reis. Toen dacht ik: ach joh, nog zoveel maanden, dat duurt nog lang! En opeens zijn ze voorbij.. Volgende week vertrek ik voor 3 weken naar Malta.
In m'n eentje. Het begint nu toch wel spannend te worden. Maar het enige waar ik bang voor ben is dat m'n bagage ergens anders is dan ik. Dat ze die in het verkeerde vliegtuig hebben gegooid ofzo..

Over precies 7 dagen slaap ik in een kamer met mensen die ik die dag heb ontmoet. Ik heb er zo veel zin in! ^^

Deze reis heet dus Eefiller's travels. Oke hij is dom. Gulliver's travels, you know? Meer wil ik er niet over zeggen..

Vergeet niet om links onderin je mail in te vullen, anders blijf je niet op de hoogte van al mijn vét spannende avonturen. Nee echt.

  • 05 Juli 2012 - 17:40

    Lisa :

    Hee! ik dacht precies hetzelfde, maar voor mij is het ook bijna zover, op 15juli vertrek ik ook in m'n eentje naar Malta maar dan voor 4 weken! Veel plezier misschien kom ik je tegen! Groetjes Lisa

  • 06 Juli 2012 - 21:45

    Eef:

    Heeey! haha superleuk dat je reageert. Misschien kunnen we wat gegevens uitwisselen, zodat we een beetje contact houden :)


  • 09 Juli 2012 - 18:39

    Lisa:

    Ik lees nu je andere verhaal ook, klinkt niet best! hoop dat het allemaal goed komt, ik ben wel sociaal haha dus dan kom ik je volgende week wel redden.
    Ik zit in appartement ESE Belmonte ben benieuwd hoe dat is.
    Dit is mn mail: lisawollenberg@hotmail.com, lijkt me leuk om contact te houden.
    oh en smiddags les is wel zuur, dat hadden ze inderdaad niet gezegd, dat wil ik ook echt niet elke week hebben want dat is niet echt de bedoeling geweest natuurlijk!
    Hopelijk komt het allemaal goed, have Fun en misschien dan tot volgende week!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leiden

Malta

Recente Reisverslagen:

21 Juli 2012

End of week 2

16 Juli 2012

End of week 1.

14 Juli 2012

Some Malta facts.

13 Juli 2012

no. sleep. at. all.

11 Juli 2012

Going outtt
Eef

Actief sinds 28 Juni 2012
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 9575

Voorgaande reizen:

08 Juli 2012 - 28 Juli 2012

Malta

Landen bezocht: